10 új fogyasztói trend a jövőből

12358129_1671496653092439_232010519_n.jpgSürgősségi chat, önjelölt újságírók és kapcsolat a tárgyainkkal – ilyenek is olvashatók az Ericsson ConsumerLab a 2016-os évről, és az azt követő időszak 10 legújabb fogyasztói trendjéről szóló jelentésében.

A fogyasztói trendekről szóló éves jelentés ötödik kiadásában az Ericsson ConsumerLab a 2016-os év, és az azt követő időszak 10 legújabb fogyasztói trendjéről számol be.

 

A mesterséges intelligencia rövidesen átveszi az okostelefonok képernyőjének szerepét – derül ki az Ericsson ConsumerLab a 2016-os év fogyasztói trendjeről írt jelentéséből. A fogyasztók 80 százaléka szeretné a technológiai újításokat látása, hallása és memóriája javítására is alkalmazni.

[Ericsson] Az Ericsson ConsumerLab az idei évben is elkészítette fogyasztói trendekről szóló éves jelentését, amelyben a 2016-os év, és az azt követő időszak 10 legújabb fogyasztói trendjéről számol be. Az idei jelentés szerint a fogyasztók úgy vélik, a mesterséges intelligencia (MI) rövidesen lehetővé teszi hogy kapcsolatba lépjünk a tárgyakkal…

 

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s